۱۳۹۷ بهمن ۲۷, شنبه

شلیک تیر هوایی پلیس تهران در پی اعتراض مردم به بازداشت دو زن توسط گشت ارشاد

خبرگزاری هرانا – شب گذشته در پی اعتراض مردم به بازداشت و انتقال دو زن توسط ماموران گشت ارشاد در محله نارمک در شرق تهران، میان شهروندان معترض و ماموران درگیری و تنش به وجود آمد. پلیس برای متفرق کردن معترضان اقدام به شلیک تیر هوایی کرد. گزارش شده است در نهایت با پیاده کردن زنان بازداشت شده از ون درگیری و تنش خاتمه یافت.
به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایرنا، یکی از ماموران انتظامی مدعی شد: “ماموران گشت امنیت اخلاقی به ۲ خانم جوان که پوشش و حجاب مناسبی نداشتند تذکر دادند که بعد از چند دقیقه تعدادی از شهروندان دور آنان جمع شدند تا مانع انتقال آن ۲ خانم شوند و میان آنها تنش و درگیری به وجود آمد”.
وی مدعی شده است: در این میان چند جوان در کار پلیس اخلال ایجاد کردند و ماموران نیز برای متفرق کردن افراد، مجبور به شلیک هوایی شدند.
گفتنی است که در پی تلاش حاضران برای آزاد کردن زنان بازداشتی و مقاومت ماموران گشت ارشاد در خودرو ون که افراد بازداشت شده در آن بودند، از جا کنده شده است.
در این گزارش آمده است که مامور انتظامی مذکور نیز کنده شدن در خودرو ون را تایید کرد و توضیح داد: با پیاده شدن دو خانم از خودرو، مردم نیز متفرق شدند و موضوع خاتمه پیدا کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خشونت خانگی؛ افزایش ۱۵ برابری همسرآزاری و ۸ برابری کودک آزاری در مشهد

رئیس اداره بهزیستی مشهد با اشاره به اینکه در چهار ماهه ایام شیوع کرونا، کوک آزاری نسبت به مدت مشابه سال قبل نزدیک به ۸ برابر افزایش داشته ...